Ο ρόλος του Διευθυντή
στη δημιουργία θετικού κλίματος και αποτελεσματικότητας της σχολικής μονάδας
Το παρόν βιβλίο αποτελεί μια χρήσιμη μελέτη για την κατάσταση που επικρατεί στην ελληνική πραγματικότητα της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Στα πλαίσια λοιπόν του παρόντος εγχειριδίου, αφού σε πρώτο χρόνο καταγραφούν τα χαρακτηριστικά που διακρίνουν τα σύγχρονα σχολεία στα οποία ανήκουν τα κυρίαρχα μοντέλα διοίκησης, τα στοιχεία εκείνα που διέπουν την ύπαρξη ενός θετικού σχολικού κλίματος, αλλά και τα στοιχεία που συνδράμουν στην αποτελεσματικότητα της σχολικής μονάδας, σε δεύτερο χρόνο θα διαπιστωθεί η εφαρμογή τους στην Ελληνική Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση. Η διαπίστωση αυτή θα παρουσιαστεί κατόπιν ποσοτικής έρευνας που πραγματοποιήθηκε σε εκπαιδευτικούς Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης ελληνικών σχολείων. Μέσω των συμπερασμάτων της μελέτης ο αναγνώστης θα μπορέσει να λάβει μια γενικότερη εικόνα εκτός των παραπάνω ζητημάτων, καθώς θα αντιληφθεί τις επικρατούσες συνθήκες που εφαρμόζονται στις ελληνικές σχολικές μονάδες, όσον αφορά τον ρόλο του Διευθυντή και την οργάνωση των σχολικών μονάδων, τη σχέση της διεύθυνσης με τους εκπαιδευτικούς και το κατά πόσο ο ρόλος του ενός εξυπηρετεί και βοηθά στην εξέλιξη του ρόλου του άλλου, αλλά και το κατά πόσο οι μαθητές προοδεύουν και ακαδημαϊκά και προσωπικά στα πλαίσια αυτά. Επομένως όπως γίνεται αντιληπτό το βιβλίο αυτό μπορεί φανεί ένας χρήσιμος οδηγός για όλο τον εκπαιδευτικό χώρο, αλλά και για γονείς και τοπικούς φορείς που επιθυμούν να είναι διαρκώς ενημερωμένοι για τις εξελίξεις της εκπαιδευτικής ελληνικής πραγματικότητας στα πλαίσια της οποίας δραστηριοποιούνται τα παιδιά τους.
Εσωτερικό: Πολυτελής ασπρόμαυρη έκδοση τυπωμένη σε λευκό χαρτί.
Τιμή: 18,67€ (με Φ.Π.Α)
ISBN: 978-960-658-113-7
Σελίδες: 268